MadLib játékok

A MadLib játékok egy előre meghatározott szöveget egészítenek ki a játékos által megadott szavakkal, amivel érdekes történeteket lehet készíteni :-)

Városnév-generátor

A városnév-generátor programmal városneveket (vagy általában településneveket) generálhatunk, ha az Új városnév generálása gombra kattintunk.

Városnév-generátor

Horrorszkóp

Horrorszkóp: megjósoljuk jövődet a csillagok állása alapján, ősi keleti módszerek felhasználásával.

Horrorszkóp

Történetek az akkumulátortemetőből

A programmal horror-forgatókönyveket lehet generálni. A játékot eredetileg a Jatekfejlesztes.hu oldal Minigame Horror pályázatára készítettem. Csak erős idegzetűeknek ajánlott :-)

Történetek az akkumulátortemetőből

Bölcs varázsló

Megkérhetjük a bölcs varázslót, hogy bölcs hasonlatokat mondjon, felhasználva évtizedek alatt összegyűjtött bölcsességét. Csak saját felelősségre használható :-)

Bölcs varázsló

Összeesküvés-elmélet generátor

A programmal összeesküvés-elméleteket lehet generálni. A generált szöveg jelenleg egy eredetileg angol nyelvű szöveg lefordított, majd itt-ott módosított verziója. A fiktív városneveket többek között a Wikipedián találtam. A generált szöveg szerkeszthető, ha sikerült egy jó összeesküvés-elméletet kreálni, oszd meg velünk a Lidércfény Online Kulturális Magazin oldalán!

Összeesküvés-elmélet generátor